תשאלו את מי שנפש בבאטומי איך היה

    עפר גדנקן 1 Comment on תשאלו את מי שנפש בבאטומי איך היה

    כיוון שאין כמו עדות של מי שחווה בעצמו, הנחנו את העט בצד ונתנו למי שחזרו מהנופש של כושר טורס בבאטומי לספר בעצמם איך הם חוו את החופשה •

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כדי לדעת מה היא  חופשה טובה ומשתלמת, אין טוב יותר מלשאול את מי שכבר היה איך הוא חווה את החופשה.

    הפרסום הטוב ביותר הוא מפה לאוזן. החבר שמספר לשכן והכלה שמספרת לגיסה הטרייה.

    פנינו לנופשים שחזרו מחופשת הקיץ בבאטומי ושאלנו אותם: 'איך אתם חוויתם את החופש שלכם עם כושר טורס?'

    שלמה מספר: "האמת שכבר מהרגע שהמטוס המריא מהארץ, הרגשנו את החופשה באוויר. הנופים המרהיבים והמרחבים האין סופים – גרמו לי לחופשה שלא אשכח. ואם כבר דיברנו על 'לא לשכוח', לא במהרה אשכח את השירות המעולה של כושר טורס. הם דאגו לכל הפרטים הקטנים כדי שאנחנו נחווה את החופשה בנחת וללא דאגות".

    "השירות והאוכל", מספרת חיה. זה מה ש'תפס' אותה בחופשה בבאטומי. "היה שפע כל כך גדול והכל בחיוך מאיר עיניים, מתוך רצון לעשות כמה שיותר טוב לנופשים. לא פלא שכל כך נהנתה לטוס לחופשה עם כושר טורס וכך גם כנראה אעשה בשנה הבאה".

    "יש שם שלל אטרקציות שלא כדאי לפספס", אומר נחום בנימה של אחד שיודע מה שהוא אומר, "החל מטיילת עם נוף מהמם וכלה במרחבים של בית המלון. יש שם מבחר נרחב של חנויות בשוק וברחבי העיר עם דברים שניתן לקנות במחירים מוזלים. אם אתם מחפשים להתנתק ולצבור כוח, חופשה בבאטומי – זה המקום האידיאלי". חותם נחום.

    החופשה בבאטומי הינה במלון שנשכר לטובת הנופשים. במקום חדרים מרווחים ונקיים  עם נוף מרהיב ופנסיון מלא כאשר מיטב הארוחות והקינוחים יוכנו על ידי צוות השפים המומחים בתחום. הכל בהכשר המהודר של הרב נחשוני שליט"א.

    מקום הנופש הינו על גבול הים השחור, כאשר במקום  שלל אטרקציות ומקומות תיירותיים חווייתיים לבילוי, ביניהם: הגנים הבוטניים, מפלי מחונצטי, הדולפינריום, רכבל ושמורת הטבע מטירלה עם מפלי מים מרהיבים והליכה בין הסלעים. חלק מהאטרקציות בתשלום נוסף.

    במרחק הליכה קצר מהמלון נמצאת הטיילת המרהיבה המשתרעת לאורך שבע קילומטר על חוף הים השחור. מסביב תוכלו למצוא אטרקציות במחירים מזולים

    מחפשים חופשה שהיא חוויה? צלצלו עוד היום לכושר טורס והזמינו חופשה כזאת  לעצמכם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תשאלו את מי שנפש בדרום השבוע איך היה…